fbpx

Algemene voorwaarden

Ben je opzoek naar onze algemene voorwaarden? Je hebt ze gevonden! Misschien had je enorm lange en ingewikkelde tekst verwacht, maar dan moeten wij je helaas teleurstellen. Wij willen geen onnodig gecompliceerde ‘algemene voorwaarden’ voor onze gepersonaliseerde producten. Daarom hebben wij een paar simpele voorwaarden. Het uitgangspunt is: Ben je niet tevreden? Laat het ons dan tijdig weten. Wij staan klaar voor jou!

Voorwaarden

  • Als je product niet goed is, zullen wij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voorbeelden: 1) Een drukfout op de kaart = Wij zullen een nieuwe kaart laten drukken en opsturen. 2) Een fout in de audio van van het lied = Wij zullen zo snel mogelijk het bestelde lied corrigeren en jou hiervan op de hoogte brengen.
  • Met ‘niet goed’, bedoelen wij de kwaliteit van de kaart, of andere (druk)fouten van ons. Het kan ook sporadisch voorkomen dat er een fout in de audio van het gepersonaliseerde lied zit.  * Jij bent zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw inbreng.
    1. De teksten van het persoonlijke bericht;
    2. Het invoeren van de juist gespelde naam;
    3. De juiste verzend-adresgegevens invullen.
  • Het kan voorkomen dat de naam in het persoonlijke lied iets afwijkt van de naam zoals je gewent bent hoe het klinkt. Wijkt het dermate af van hoe de naam hoort te klinken, dat je het als storend ervaart. neem dan contact met ons op. Wij zullen dan beslissen wat te doen.
  • Op het moment dat je een e-mail hebt ontvangen waarin wordt vermeld dat jouw gepersonaliseerde kaart of cadeaubon onderweg is, mag je ervan uitgaan dat het onderweg is naar het door jouw opgegeven verzend-adres. De postbode kan natuurlijk soms een mindere dag hebben. PostNL zelf zegt dat ongeveer 5 procent van alle post te laat komt en soms wordt een kaart helemaal niet bezorgd. Wij hebben daar helaas geen invloed op. Mocht het een keer voorkomen dat jouw gepersonaliseerde kaart of cadeaubon niet is aangekomen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Dan dan zullen wij je een nieuwe gepersonaliseerde kaart opsturen of een andere passende oplossing aanbieden.
  • Wij kunnen ons niet voorstellen hoe onze producten jou of iemand anders schade kunnen berokkenen. Maar gebeurt dat toch, dan kunnen wij bijvoorbeeld een cadeaubon (ter waarde van het betreffende product) aanbieden.
  • De ‘Wet koop op afstand’ geldt niet voor onze producten, omdat ze maatwerk zijn.
  • De betaling gaat vooraf. Er zitten geen verborgen kosten bij de prijzen die wij vermelden. De prijs die vermeld staat is de prijs inclusief verzendkosten en btw.
  • Als je bij de invoer van het “persoonlijk bericht” teksten gebruikt waar iemand anders copyright op heeft, dan zijn de eventueel hieruit voorkomende claims voor jouw rekening.
  • Als je een kaart verstuurt met een aanstootgevende, kwetsende of onwettige persoonlijke tekst, dan kunnen wij je blokkeren als klant.
  • Door het plaatsen van een bestelling ga je akkoord gaan met al onze voorwaarden.
  • Deze voorwaarden zijn niet bedoeld om jouw wettelijke rechten aan te tasten. Lijkt dat toch zo te zijn of vind je iets niet duidelijk, dan horen wij dat graag. Neem dan contact met ons op door een e-mail te versturen naar klantenservice@liedvoorjou.nl.
  • Een klacht zien wij als een mooie kans om Lied voor Jou te verbeteren. Wij zullen altijd ons uiterste best doen om jou een passende oplossing te bieden. Neem dus gerust contact met ons op, wij staan voor je klaar!
  • Wij behouden ons het recht voor, zonder voorafgaande kennisgeving op elke moment wijzigingen en correcties in deze website en/of deze algemene voorwaarden aan te brengen.

Retourneren

Op maat gemaakte, gepersonaliseerde, producten (zoals gepersonaliseerde kaarten & liedjes) kunnen niet geretourneerd worden op grond van het herroepingsrecht. Op maat gemaakte producten zijn namelijk uitgesloten van het herroepingsrecht. Wanneer u ontevreden bent over het ontvangen product of de voorwaarden op liedvoorjou.nl, horen wij dat graag! Neem contact met ons op door een e-mail te versturen naar klantenservice@liedvoorjou.nl.

Alle rechten voorbehouden © Lied voor Jou, 2022